Siri och Ano :)

Igår
va jag och Ano och sen frågade Siri om hon kunde hänga på, så så blev det :))
Vi åkte pulka, och det gick jääätte bra, hahah, sen gick vi ned till macken och hyrade Triangle . SKIT BRA. En av mina favorit filmer :D såg den första ggn igår asså. Sen köpte jag och Ano varsin sånhär as god vaniljmunk elr va det heter, aaäää, nu vill jag ha en till.. :c en sån utan hål i mitten! :D

Idag skulle jag kanske ha vart med Ano och fota, men det blev inte så :). Hon blev väckt av Grålle sex på morgonen och somnade inte om, och idag halv åtta. :) KÄNN DEJ LYCKAD. Ne skojja <33

Har nog inte så mö mer att säga.

 Hejdåå :)

Vi fotade inte mej min kamera igår, så lägger upp någon pinsam bild som vanligt. Imorgon, eller senare idag.


Mihihi

hej.

Igår

SÅ, nu har jag tagigt hål i örat! :D :D :D Glaaaaad!
Det gjorde inte alls ont! Men nu efteråt gör det as ont. Svider och hållet på. -.-'
Men jag är sjuuuukt lycklig nu :3 hahah

På gympan igår så hade vi innefotboll jag jag lyckades slå till min arm när jag sprang elr nått, (haha) och fick en flis i fingret. Det gjorde ont x) :(


och Idag blir det BACKEN :D :D :D :D :D Med Felix, Hilda och Siri<3
As glad. Hade ju inte räknat med att det skulle kma mer snö.


Här kommer en bild på mitt öra också. :)


Ajjjjjjj

Hej.

Igår va jag på gymmet med Hanna och Kim. Va där i dryga timmen.
Strätchade i ungefär 15 minuter.
Men självklart glömde jag att strächa magen, och kan knappt röra mej idag. Kan inte böja mej framåt, och inte bakåt. Nyste 3 ggr på raken innan, reflexerna gör ju så att man böjer sej framåt, så jag trodde jag skulle dö >.<

Nu ska jag snart till gymmet igen, till det hära passet, som jag och Siri gick på, men jag ska hoppa av, orkar inte det. Mamma och Josse skulle gå, och Siri och hennes mamma skulle gå idag. (:

OCH IMORN SKA JAG TA HÅL I ÖRAT SOM JAG BABBLAT OM I TUSEN ÅR. ÄR SÅ NERVÖS SÅ JAG TROR JAG SKA DÖÖÖÖÖ. KOMMER GÖRA SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅDÄR ONT. ÄÄÄÄÖÖÖÖHHHHH.

hejdå.


Redigerad av Annie.


Dör.

Sitter här i soffan i pyamas och gottar mej. Har spelar Sims i 3 timmar. Är så uttråkad att jag bara vill hitta ett hål och falla genom golvet.


Annie redigerade bilden. Hon hade lika tråkigt som jag ♥


Längesen jag bloggade nu.

Hej.

har inte orkat blogga på länge, inte kollat bloggar heller.
Men fredag-lördag sov jag över hos Siri med Ano. Ano la upp tre bilder på hennes blogg, kan ju alltid kolla på dom om ni har lust. har inte dom bilderna på min data. :)
Haft en awesome helg iaf! Det är ju det som är meningen med livet! ;D

Igår kväll va jag på Släktkalas :) Det va roligt. Jätte gott fika va det också :3.  Vi firade 7 av mina kusinbarn, jätte söta. Fick några kort som värkligen måste sparas. "Äkta barnskratt" som en del kallar det ;)
Laddar nog upp dom på fb. inte alla, men en del :D

nu har jag sjuuuuukt tråkigt. Bara sitter här och har ingenting att göra. Snart vet jag inte vart jag ska ta vägen. Suttit vid datan i snart 3 timmar och gjort INGENTING. Helt Sjukt!! -_-'''''''''''

Det va nog allt för idag. Alltid kul med kommentarer. Slänger in en bild från idag också.



Hejdå, pusspuss.


En dag med Siri :D







Hejhoojj.

If you ain't got enough, go fill it up. If you had too much, don't throw it up. And if you ain't got shit, throw your hands up.

Hejsan.

Vart i ishallen hela förmiddan med skolan. Va ganska kul. Hade inga egna skridskor, så fick låna min lärares >.<
Sen när i skulle fika så had ejag med mej o´boy och annat som jag hållde upp i locket, och sa till siri "Du, jag ställer den här" Siri- "va?" Boom* jackan lite dränkt av o´boy. mums! D:

Men snart kmr nog mami hem från jobbet, och hanna hem från skolan. Då ska vi till gymmet och va där i en timma antar jag. Sen blir det duscha och så. Sen ska jag höra om hon vill färga och fixa mitt hår, men antagligen kmr jag få "nä, det är för sent nu, vi båda ska ju till skolan imorn.."

Jappjapp, hejdå.


The Most Beautiful Thing In The World Cannot Be Seen or Touched, It Must Be Felt With The Heart.

Hejsan.

Annie har satt in min nya header, taack Anoooo! C:
Nu kollar jag och mamma på kanal fyra, Stefan och Krister!<33 och Muskis och Fuskis ligger här brevid och sover.
Har gått igenom halva min gaderob idag, trodde jag skulle dö. Fattar inte att jag har så mycket kläder, när man ska ta på sej på morgonen känns det som om jag inte har nåtttt.
 Sen ska ju min Syster Josefin flytta, så hon gick igenom hela sin gaderob när hon va klar så stog det 2 stoooooora häger med kläder och väntade. C:
Så nu är det lite nytt i gaderoben..

En liten bild på mej och Siri från en övernattning med Ano också. Jag och Siri skulle typ ballansera typ, höhöh. Gick ju JÄTTE BRA.

HejsanSvejsan.


Hejhej.

Hej. Igen.
Jag skrev ju här nere att jag kanske skulle ta hål i naveln, men nej, så blir det inte.
Fick ju reda på att man tar med nål.
Aldrig i livet.
Så när jag går i 8:an kanske jag tar.
Får se.
Men tror det.
Blev lite besviken eftersom jag tycker det är väldigt snyggt. Slänger in två bilder på någon av dom som jag hade valt om jag tagigt.. 

Ska tvätta Josefins bil nu, så jag får lite pengar C: hähäh
Sen blir det duscha och sen timmele ;)

Hejsvejs.








ROSES ARE RED, VOILETS ARE BLUE, SUGER IS SWEET AND SO ARE YOU.

Hejsch Hejsch.

Imorn blir det nog att sova länge. Har missat allderles för många timmar sömn i veckan! och imorn ska jag och mamma till Farmor och äta, mamma ska hjälpa henne ta ned julsakerna och jag ska lära henne hennes nya laptop.
Sen ska jag träffa Elsa Hansen som kmr bli jätte kul eftersom hon värkar som en sjön, rolig och glad person, och jag har aldrig träffat henne innan. (:
Sen blir det nog någongång i nästa vecka, tror Tordag, som jag ska åka in och ta hår i örat. Där uppe i örat duvet. ;) Så det blir det tredje hålet nudå.
Sen tror jag att jag ska ta hål i naveln också. Fast jag har inte pengar, och vet inte om mamma kmr betala det.
Vad tycker ni jag ska göra, ta i naveln elr ett fjärde hål i örat?
Svara så är ni jätte gulliga! c': Om någon nu läser.:P

Ska fortsätta kolla på Tyst Vittne nu, as bra film, rekomenderar!

hejsansvejsan.


Har man facebook och inte vet att det är Fredag den 13 så är man ... ingen människa c;

hej.
mm, som sagt är det ju fredag den 13, faktiskt har det inte hänt mej så mycket. Får la se om något annat går på tok..

Skolan har vart as dryg idag. Fredagar brukar ju va lite kul, för vi har ju slöjd. Men idag var det genomgång och baaaara massa papper.. tror jag dog lite.

och just nu sitter jag och myser med Muskis och Fuskis, som ligger i mitt knä, äter kakor och kollar på <3TheSimpsons <3.

ha det gött, hajdåe.


En bild jag tog i November med Siri tror jag.


Måste ju dokumentera dagen med siri..


Bra skärpa och allt. vet. tack. hejdå.


Did it Hurt When You Fell From Heven? I Think I Have to Call God, cuz He Lost His Most Beautiful Angel.

Hejhej!
Va på gymmet med Siri igår, och massa fler förstårs. Ska nog fortsätta att gå på onsdagar tror jag. (: Om Siri fortsätter, annars blir det inte kul ;) sheeet vilken träningsvärk jag har i vaderna idag x) menmen.. har ju gjort någon nytta iaf!

Igårkväll somnade jag tidigt, runt 11 tror jag. Det är inte tidigt va jag brukar gå och lägga mej inför skolan, men tidigt gämfört men dom andra gångerna när jag somnat 1 - 2 på natten, så har nog äntligen börjat vända tillbaka dygnet! :)

om en halvtimma blir det väll skola..

puss&kram!


My Love for You is Like a Journey, Starting at Forever and Ending at Never.

Hejsannnn. Blev ett väldigt lång inlägg, men du kan ju läsa om du vill endå ;D


Dagen igår va lite kul, fast ändå inte. Första dagen och allt, så vi bytte platser och allt, fick en helt okey plats brevid Lena :) och i matsalen brevid Olle, Anton och Siri, också helt okeyy. eller bättre en okej, as gött!
Men sen så är det typ bara jag, siri, olle, anton och hilda kvar i matsalen och jag hade hämtat mjölk åt mej och siri, sätter ned siris glas och hinner inte sätta ned mitt glas, eftersom jag gjorde det samtidigt som jag skulle sätta mej på stolen. MEN då va det en liten figur som heter Hilda där som drog undar stolen och jag satte mej på golvet ist :C Mjölk på byxorna och ont i rumpan blev resultatet..



Dagen började ju bra, elr inte <///3 Va lite seg, så fick lite brottom när jag stog och sminkade mej. Muskis va i blomkrukan 3 ggr, så fick springa fram och tillbaka och lysfa ned honom med mascarapinnen i han' och allt! Sen så fattar det ju bara att Fuskis välter ned en porslinslampa, dom går i tusen bitar!
Så såhär lugn och ro har jag på mina morronar! :D



Sen på Geografin så skulle man typ skriva fakta texter som skulle va ett A4 exakt typ, ett om Vulkaner och ett om Jordbävning. Eftersom jag inte pallar ta med hem och göra klart så jobbade jag som en idiot på det där pappret (va på det första, om Jordbävningar). Medan andra folk bara springer runt i klassrummet.. då säger våran lärare att man måste ta hem och göra klart BÅDA papprena! TACK FOLKET, va min enda tanke. Men då efter några minuter så säger hon igen, "MEN OM MAN JOBBAR LIKA BRA SOM ANDREA och blablabla.. så måste man givetvis inte ta med hem". Då blev jag glad :3 Någon nytta med lektonen! :D


hejsan svejsan!<3;)


I LOVE YOU, LIKE A FAT KID LOVE CAKES.

Hallojjjjjj.

La mej 10 igår för att vända tillbaka dygnet, efter som det är skolaaa imorn.. men kunde inte somna sen 1 endå, så jag kmr nog va halvdöd imorn när jag ska upp 6.45. x[

Har kmt på att jag är allärgisk mot katterna också. Det va det sista jag ville -.-' Det rinner i ögonen, är jätte täppt i näsan och nyser och så. Men nu när jag tog en allergitablett så blev det bätte.

Så idag tror jag det blir att bara ta det lungt.
hejdå (:




Ano o Siri ;]

Chululu

Då har man precis kommit hem från Ano och Siri. Elr ah, jag kom hem halv 4.
Vi la oss tidigt, för vi alla 3 va överens om att vi MÅSTE vända tillbaka dygnet, la mej 12 iförrgår, och ändå somnade jag inte sen 2..
Men är DÖ TRÖTT endå! Vet inte vf. Jag hade en as konstig, fast lite rolig dröm i natt, haha, jag sprang väldigt mycket, ksk df jag är så trött. haha, ne men ..


 


Imorn är inget planerat. Tror jag ska ut och gåjogga lite, men det är ju så lätt att säga idag.. 
Ska nog ställa klockan så jag kan somna på kvällen, det är ju
aeroiae94lgsejrnal dagen efter så..







Borås med Hannaa.

Igår va jag och Hanna i borås och shoppade lite ((:
Jag köpte örhängen, som en kedja och en fjäder. Som jag ska ha i mitt andra öra som jag inte töjjer, så det inte växer igen :P
 Sen köpte jag en gul hårfärg, som jag blev jätte nöjd med! 
Nu ska jag bara köpa blekningsmedel och svart hårfärg, (ska färga underhåret gult), som tur vad är det precis att jag har råd med det!

Jo, namnet kmr ifrån Hanna, som har fåglar. Jag hatar fråglar, dom bara bitts och håller på :s
Så namnet hjälpte mej Hanna och komma på, för hon vet att jag hatar hennes fåglar.
ääääwwwww.

Halojj.


tihihi

HejheJ! :P

Har ju haft några bloggar innan, men typ bara skrivigt några inlägg och sen tröttnat. Antagliogen gör jag likadant med denna också, men ska försöka att inte.. ;]

Men idag har jag inte gjort ett skit.. bokstavligt. Ska snart ned och fika hos kusinerna.

hade jätte mycket att säga ..

hejdåååå! (:


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0