En dag med Skola, Läxor, Scouter,System of a Down, goodis och Anooo.

Hej.

Nu har jag skrivigt 21 meningar med OREGELBUNDNA VERG på engelska. Jippi, jag älskar värkligen skolan! Är jag värkligen ensam om det? Läxor är ju så kul asså.
Nej, jag skojjar bara.
Men som igår, sitter jag och lyssnar på System of a Down. Inte lyssnt på dom? Göre DIRR.

Idag har jag
varit med bästa Annie Johansson. Vi satt ungefär i en timma och spelade Draw Something. Jag är beroende <3 <3 ne skojja. bra humor jag har, vet vet, tack.
Sen följde jag henne till bussen, och på vägen dit hoppade vi in på macken och köpte tuggumi och klubbor.

Har fått lite nya följare på bloggen. Kul! :)
Ännu roligare med mer kommentarer ^.^

och påtal om kommentarer. för några veckor sedan fick jag en kommentar.

"Från: Anonym
Du vågar ju ändå inte ta hål i örat."

om du nu trodde så, så hade du fel. FEL. FEL. FEL.
och det är ju moget att kommentera med anonym. Du är ju så cool asså.

Men kommentera på bara! :D Med namn ;*

pusshej.


En extra puss på min vän. ♥


Kommentarer
Postat av: Annie :D

Haha, och du nämde inte våra underbara dansmoves,puss<3

2012-02-28 @ 16:16:43
URL: http://anooo.blogg.se/
Postat av: Caroline

HAHa! :D

2012-02-28 @ 16:20:24
URL: http://carolinecharlez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0