Pizza, System of A Down och dator.

Mums, detta är livet.

Äter min halva pizzza kvar sen igårkväll, lyssnar på System of A Down och sitter vid datan och grejar lite.

Har rensat massa onödiga program, så nu är min dator lika snabb som den va när jag fick den! UNDERBART.
Fast igentligen finns det väll massa mer man kan avinstallera..menmen.

Har inte så mycket att göra. Funderar på att göra en ny header. Alltid kul, men sjukt tråkigt att göra tycker jag.

I vilket program gör ni era headers?

puss.


Kommentarer
Postat av: Walter

Oh, system of a down är bra. ~

Jag brukar göra mina headers i enmassa olika program, har ett på datorn oxå som du säkert oxå har. Om du inte har råkat ta bort det då, haha. Puss. <3

2012-02-25 @ 12:16:09
URL: http://gettingnowhere.blogg.se/
Postat av: Walter

sv; jag ska kolla vad det heter så fort jag har min egna dator, haha. Lånar systers skoldator atm. ~

<3

2012-02-25 @ 12:31:04
URL: http://gettingnowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0