trötter.

Hejsan.
Igår skulle jag o Simone sovit över, men hon blev sjuk, så det blev inget..

Jag sov över hos Siri istället. Hon har fotbollsträning idag, så vi la oss i tid, men jag är ändå sååå trött! Vet inte varför. Drömmt jätte mycket konstigt inatt. Kanske därför.
Igårkväll hade vi inte så mycket att göra, så vi gick ut. Då träffade vi Beppe. Vi hade jätte kul :)
Jasmin skulle hängt med också, men det blev inte så :/

Försäkte somna om, men gick inte. Hatar när man är jätte trött o kan inte somna om!

Tror vi ska äta frukost snart, då piggnar jag nog till, o byta om o så.

Juste, igår fick jag ett par lila mjukis av sirI för dom va för korta. På mej satt dom perfekt, tack igen! :)

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: siri

HAHA, dom var liiiiite för korta ;)

2012-03-04 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0